تدوین راهکاری جهت برآورد موجودی انبار فروشگاه‌ها

یکی از وظایف ذاتی دپارتمان‌های مارکتینگ در مجموعه‌های تولیدی، برنامه‌ریزی جهت انتقال کالا از فروشگاه‌های واسطه به منزل مصرف‌کنندگان (یا مشتری نهایی) است. در این راستا رصد حجم کالای موجود در سطح بازار (یا همان انبار فروشگاه‌ها) امری حیاتی و زیربنای برنامه‌ریزی برای جشنواره‌ها و سایر فعالیت‌های مارکتینگی است.
در این نشست ابتدا به معرفی داده‌های موجود پرداخته و سپس روشی برای برآورد موجودی انبار با استفاده از داده‌های موجود ارائه می‌گردد. من در این ارائه از تجربه خودم درباره این تعارض جدی، چالش‌های آن و نحوه مواجهه با آن صحبت می‌کنم.

ثبت نام رایگان
انتخاب جلسه
ارائه دهنده

مسعود ماهوش

مدیر هوش بازاریابی گروه انتخاب الکترونیک

چهارشنبه ۲۹ دی

ساعت ۱۹ الی ۲۰

بیشتر بدانید …

  • جلسات SIG، جلسات غیر رسمی است که خارج از برنامه آموزشی مدون دوره برگزار خواهد شد.
  • هدف از برگزاری این جلسات یادگیری بیشتر از تجربیات سایر شرکت کنندگان در دوره، امکان همفکری و بهره برداری حداکثری از ظرفیت یادگیریِ اجتماعی ایجاد شده در دوره DDL1400 است.